هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

نوشته های بلاگ

ساخت فیلم تلاش نخبه مازندرانی برای تولید علمی در روستا

۱۱/ آبان/۱۴۰۰ در رسانه
ساخت فیلم تلاش نخبه مازندرانی برای تولید علمی در روستا

هادی قنبری مصیر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار علم و فناوری مازندران، با اعلام اینکه ظرفیت‌های بسیار مناسب توسعه در استان مازندران، وجود دارد، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها باید به خوبی معرفی شود.

وی با اعلام اینکه برای نخستین بار فیلمی تحت عنوان تلاش نخبگان برای توسعه روستا با استفاده از روش‌های علمی را کلید زدیم، گفت: با توجه به شناختی که از ظرفیت نخبگان استان مازندران داریم بنا داریم این ظرفیت‌ها به خوبی معرفی شود.

کارگران فیلم سیرنگ با اشاره به اقداماتی که در سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران در بحث حمایت از نخبگان انجام می‌شود، گفت: این ظرفیت‌ها قابلیت تولید به صورت فیلم دارد که بنا داریم با رایزنی و دریافت اطلاعات نخبگان به این سمت و سو حرکت کنیم.

وی  در تشریح ساخت فیلم سیرنگ، گفت: این فیلم حکایت جوان نخبه مازندرانی است که بنا دارد با استفاده از فناوری‌های نو در زمینه تولید محصولات کشاورزی ورود پیدا کند.

قنبری خاطر نشان کرد: حتی برخی از عوامل روستا نه تنها مخالف ورود تکنولوژی هستند حتی مخالفت‌ها و ممانعت‌ها را به وجود می‌آورند.

وی اضافه کرد: فیلم سیرنگ به مدت چهار روز در بابل تهیه شده و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از مازندران،سیرنگ به نویسندگی راحله پاشایی و تهیه کننده شریفیان  است که اتمام رسیده است،پیش تولید  این فیلم کوتاه شهریور ماه ۱۴۰۰ انجام شده است.

در فیلم کوتاه سیرنگ نجازاده، محمد نصیری کناری،عابدپور، سید حافظ حسینی، علی احمدی،پیمان صادقی،سانیا تهرانی و فاطمه پورعباسعلی ایفای نقش کرده‌اند.

منان جانبراری به عنوان،دستیار کارگردان  منان جانبراری،محمد مقیم‌پور بیژنی،تصویر بردار، مجید قلی‌زاده صدا بردار و مدیریت تولید این مجموعه برعهده عباس یحیی نژاد است.

منبع: خبرگزاری علمی و فناوری 

Write a comment