هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

نوشته های بلاگ

معرفی آثار برتر دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر

۱۸/ اسفند/۱۳۹۹ در رسانه
معرفی آثار برتر دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، هادی قنبری مصیر گفت: فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از مهر امسال منتشر شده و با پایان یافتن دومین مرحله داوری آثار راه یافته به بخش نهایی، ۳۶ اثر برتر یکشنبه هفدهم اسفند، ساعت ۱۰صبح در سینما کانون شهرستان ساری به صورت محدود و مجازی (زنده) و نیز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی معرفی خواهند شد.
دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران، هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و ترویج آموزه‌ها و فرهنگ بسیج در عرصه‌های مختلف، جمع آوری تجربیات، ایده‌ها و راهکار‌ها برای ارتقای کیفیت فعالیت خبرنگاران، تولید محتوای انقلابی و گسترش تفکر ایرانی _ اسلامی و حمایت از خبرنگاران انقلابی در دو بخش رسانه‌های چاپی و خبرگزاری‌ها برشمرد.
قنبری مصیر با اشاره به پخش مراسم اختتامیه پس از ضبط تلویزیونی در سیمای استانی افزود: ۶۳۶ اثر نوشتاری و تصویری به دبیرخانه این جشنواره ارسال که در ۱۳محور موضوعی و بخش‌های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، مستند تصویری، یادداشت، عکس و مکتب سلیمانی برگزار شده است.
دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با بیان اینکه فقط در بخش مکتب سلیمانی یک اثر به عنوان اثر برتر انتخاب و در سایر بخش‌ها علاوه بر رتبه‌های اول تا سوم، آثاری نیز شایسته تقدیر شدند تصریح کرد: در مجموع ۳۶ اثر در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شدند.
قنبری مصیر به داوری دو مرحله‌ای این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: پس از دو مرحله‌ای شدن داوری آثار در دوره گذشته به دلیل محرز شدن تخلف در برخی آثار برگزیده، نخستین دوره آن امسال برای داوری و نیز افزایش رصد کیفی آثار ارسال و دو مرحله‌ای انجام شد.
دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با اشاره به اینکه ابتدا ۶۳۶ اثر توسط ۶داور در استان مورد بررسی قرار گرفته و سپس داوران مرحله نهایی آثار برگزیده را از بین آثار راه یافته به مرحله نهایی معرفی کردند افزود: در بخش دیداری و شنیداری داوران هیأت انتخاب استانی شامل محمد رضایی، مهدی معصومی و احساسن فقیهیان و در بخش نوشتاری عباس زارع (مدرس روزنامه‌نگاری)، محمد محتاطی و عنایت داوودی در هر بخش از جشنواره، ۱۰ اثر را برای داوری در مرحله دوم به داوران بخش نهایی معرفی و داوران بخش نهایی شامل بیژن مقدمی، محمودرضا زارع و مهدی حیدری نیز ۳۶ اثر را حائز رتبه دانستند.
گفتنی است؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت فرهنگی و هنری و معاونت روابط عمومی سپاه کربلا، بسیج سازندگی سپاه کربلا، خانه مطبوعات مازندران، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرداری ساری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در برگزاری این جشنواره با سازمان بسیج رسانه مازندران مشارکت دارند.
Write a comment