هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

نوشته های بلاگ

دومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران ۳۶منتخب خود را شناخت

۱۴/ اسفند/۱۳۹۹ اخبار, در رسانه
دومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران ۳۶منتخب خود را شناخت

«هادی قنبری مصیر» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به برگزاری مجازی و تلویزیونی اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران اشاره و بیان کرد: این جشنواره در دومین سال برگزاری، به همت سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا به صورت تخصصی تر فراخوان منتشر کرده است.

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران با بیان اینکه در این دوره هر خبرنگار در هر بخش ۵ اثر ارسال کرد، افزود: آثار ارسالی در بخش مکتوب و مجازی به یکی از قالب های مصاحبه، یادداشت، گزارش، تیتر و خبر اختصاص داشت.

وی  قالب های بخش دیداری و شنیداری را موشن گرافیک، اینفوگرافی، مستند تلویزیونی، عکس خبری، گزارش خبری، مستند رادیویی و کاریکاتور اعلام کرد و یادآورشد: به‌علت اهمیت موضوع کاریکاتور و عدم دریافت اثر در سال گذشته امسال نیز این قالب اضافه شده است.

قنبری، موضوعات محوری جشنواره را بصیرت و دشمن شناسی، کرونا، کمک مومنانه، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی، بصیرت، مقاومت و مکتب سلیمانی، حقوق شهروندی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۳۶ اثر شاخص به دبیرخانه جشنواره ابوذر رسید، افزود: ۳۶ نفر در این جشنواره در هشت قالب مصاحبه، گزارش، یادداشت، گزارش و مستند تصویری، تیتر، خبر، عکس و مکتب سلیمانی برگزیده شدند.

قنبری یادآورشد: آئین اختتامیه این جشنواره یک شنبه ۱۷ اسفند  ساعت ۱۰ الی ۱۲ با سخنرانی سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در سالن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می ‌شود. 

منبع: شبستان

Taggs:
Write a comment