هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هادی قنبری مصیر

فیلمساز

عکاس

خبرنگار

طراح

نوشته های بلاگ

دریافت ۲۵ اثر قرآنی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وارش

۰۸/ مهر/۱۳۸۹ در رسانه
دریافت ۲۵ اثر قرآنی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وارش

«هادی قنبری مصیر» مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وارش، روز گذشته، ۸ مهرماه، در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در بابل گفت: این جشنواره در شهرستان بابل و در اداره ارشاد بابل در روزهای دوم تا پنجم آبان‌ماه برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وارش افزود: این جشنواره بین‌المللی در عرصه دین و مذهب و ارزش‌های اسلامی به‌ویژه دفاع مقدس توانسته با برگزاری منظم در سال‌های گذشته امروز به شکوفایی بیشتری برسد.
قنبری که هم‌زمان مسئول کانون فیلم بسیج هنرمندان شهرستان بابل نیز هست، در ادامه افزود: تمام نهادها و سازمان‌ها و ادارات شهرستان بابل تلاش خود را برای برپایی هرچه بهتر این جشنواره بین‌المللی انجام خواهند داد.
قنبری مصیر در ادامه کل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را نزدیک به ۴۰۰ اثر برشمرد و افزود: از این آثار ۲۵ اثر قرآنی و نزدیک به ۶۰ اثر در حوزه‌های مذهبی و دفاع مقدس است.
وی همچنین افزود: زمان دریافت آثار تا پایان وقت اداری روز شنبه دهم مهرماه خواهد بود و زمان اعلام نتایج اولیه راه‌یافتگان به مرحله نهایی جهت حضور در جشنواره ۲۵ مهرماه است.

منبع: ایکنا

Write a comment